Škola v přírodě 2. a 5. třída

ŠKOLA V PŘÍRODĚ  19.5.- 24.5.2014       5.den      23.května

Dnes jsme vstávali v 7:30. Po snídani jsme se šli učit do učebny, ale byl tam velký pavouk na zdi. Holky se bály , Denis ho chytil do krabičky a šel ho pustit ven . Od paní učitelky dostal odměnu – myš na počítač. K obědu jsme měli polévku a kuřecí řízek s bramborama. Po poledním klidu jsme šli do Železné Rudy na výstavu motorek a lyží. Po výstavě nás paní učitelky pozvaly na zmrzlinu – každý si mohl vybrat 1 kopeček zmrzliny. Před večeří jsme si zabalili . Večeře byla dnes v 17:00 – rizoto. Po večeři  bylo vyhodnocení soutěží a bodování pokojů. V 18,30 jsme zapálili oheň a opekli buřty. Začalo trochu pršet , tak jsme šli  spát.      Konec                                                        Kuba a Denis :D:D:D:D

ŠKOLA V PŘÍRODĚ  19.5.- 24.5.2014       4.den      22.května

Ráno jsme vstali opět v 7:30 h. Oblékli jsme se a šli na snídani. Po snídani jsme šli na pokoj pro učení a šli do učebny se učit. 5. třída hrála bobříka mlčení. Ten kdo promluvil běžel 5 koleček. Potom byla přestávka a šli jsme se nasvačit . Kdo porušil bobříka mlčení, šel běhat 5 koleček na hřiště. Když doběhli,tak si šli taky pro svačinu. Ke svačině byla mrkev.

Po svačině jsme se šli ještě chvilku učit a před obědem jsme vyběhli na hřiště a trampolínu. K obědu bylo vepřo-knedlo-zelo. O poledním klidu nám paní učitelka oznámila, že půjdeme do hotelu Ostrý, ve kterém je bazén. Rozdělili jsme se na 3 části po 12 dětech. Jako první šli všichni kluci, po nich šly holky z 2. tř. a 2 z 5. tř. a nakonec šli všechny holky z 5.tř. Dívky z 5.tř. při čekání na bazén navštívily dvě cukrárny a koupily si něco dobrého. V bazénu jsme si to užili. Manžel paní učitelky Macourkové nás fotil pod vodou,moc nám to slušelo. Po osprchování a převléknutí jsme šli zpátky do hotelu Grádl. Klucí a druháci mezitím postavili domečky v lese .

Na pokoji jsme si vybalili mokré věci z plavání a a šli na večeři. K večeři jsme měli špagety. Potom jsme šli na hřiště a zahráli si nové hry – 2.tř. odpalovali tenisáky a 5.tř. nejdřív si házeli letajícím talířem a potom hráli kamjam. V 8 hodin jsme se šli na pokoj umýt a spát.
                                       napsali:    Anitka ,  Aneta a  Eliška

_________________________________________________________________________________

ŠKOLA V PŘÍRODĚ  19.5.- 24.5.2014       3.den      21.května

CELODENNÍ VÝLET K ČERNÉMU A ČERTOVU JEZERU

Dnes jsme vstali v 7:30, oblékli se a šli na snídani.     Po snídani jsme si šli sbalit věci do batohů a vyrazili jsme na nádražíčko jménem Železná Ruda – centrum. Měli jsme hodně času, tak jsme se vyfotili u kostela a zahráli na mrkanou. Poté jsme se vrátili na nástupiště. Jeli jsme dvě stanice a vystoupili na Špičáku, odkud jsme se vydali k Černému a Čertovu jezeru.

Nejdříve jsme se vydali na veliký kopec. Šli jsme kolem sjezdovky, na které Anitka lyžovala v zimě. U Černého jezera jsme poobědvali a koupili si předražené zmrzliny. Vyfotili jsme se a šli ještě na Čertovo jezero. Obě jezera byla moc krasná. Bohužel byla posypaná pylem, který  všude poletoval. U jezera nám paní učitelka dávala otázky a za správnou odpověď jsme dostali bonbón. Nejtěžší otázku zodpověděla jenom Adilka, Terka a Domča.

Potom jsme šli nazpátek. Když jsme došli do hotelu, mohli jsme být venku nebo odpočívat uvnitř. K večeři nám uvařili moc dobré buchtičky se šodo. Po večeři jsme šli do altánku zpívat písničky s kytarou a hrát hry např. Na veverky, fotbal a  jiné míčové hry. Večer jsme se šli dovnitř umýt a vyčistit si zuby.Paní učitelka nám rozdala pohledy a po chvíli byla večerka a mi si mohli ještě potichu povídat a pomalu spát…

Napsali : Viki, Kája a Domča =)

ŠKOLA V PŘÍRODĚ  19.5.- 24.5.2014       2.den      20.května

Dnes jsme vstali v 7,30 hodin a poprvé jsme tady posnídali . Měli jsme rohlík se šunkou a sýrem, marmeládu s máslem a křupinky s mlékem.

V 8.30 jsme šli do učebny. Vytvořili jsme si deník ŠVP, do kterého si budeme zapisovat, co jsme viděli. Posvačili jsme jablko a ještě chvíli jsme se učili.Před obědem jsme šli ještě chvilku na hřiště. Poobědvali jsme bramboračku a  kuře na paprice s knedlíkem.

Po poledním klidu jsme vyrazili  na další prohlídku okolí. Rozdělili jsme se do dvou skupinek a hráli šipkovanou a hru piramidy. Když jsme dohráli, rozdělili jsme se do skupinek po třech a hráli další hru. Potom jsme šli na večeři,  uvařili nám  sekanou s bramborovou kaší. Po večeři bylo vyhodnocení her. Nakonec jsme si zahráli na hřišti různé hry např. fotbal a skákali jsme na trampolíně. V 8.00 večer jsme se šli zpátky na pokoje umýt .Pani učitelka nám rozdala pohledy a šli jsme pomalu spát.

Terka, Bára, Adilka, Simča, Kája P.                               (foto každý den doplňujeme na  rajče – heslo každý má ve zprávě ze ŠVP ).

ŠKOLA V PŘÍRODĚ  19.5.- 24.5.2014       1.den      19.května

V 8:00 h jsme se rozloučili s rodiči, nastoupili do autobusu. Jeli jsme asi dvě a půl hodiny, dojeli jsme v 10:30 do hotelu Grádl. Prohlédli jsme si pokoje. Vybalili jsme si a šli na oběd. K obědu jsme měli masovou směs s rýží. Po obědě jsme měli polední klid. Po poledním klidu jsme    vyrazili na okruh Šumavou. Šli jsme asi 3km, v lese jsme hráli hry – oblékání stromů, kvíz ve dvojicích. Po návratu jsme se převlékli a šli

na večeři. K večeři jsme měli šunkofleky  Po večeři jsme šli zpívat do altánku, naše paní učitelka hrála na kytaru. Po pár písničkách jsme šli hrát hry – molekuly, tichou poštu, stromeček –  domeček, tancujeme labadu atd. Ve 20:00 jsme šli do pokojů, umyli  se, lehli do postele a paní učitelka nám donesla dopisy od rodičů. Potom jsme zalehli do postele a šli jsme spát. Večerka byla po deváté hodině.

Fotografi:

Vážení rodiče třídy dorazily v pořádku (11 hod) na místo školy v přírodě. Počasí krásné, slunečné, děti jsou spokojené.