Tutorské čtení
Tutorské čtení starších žáků mladším mělo přínos jak pro ty, kteří četli, tak i pro ty, kteří poslouchali.
Mladším žákům přineslo možnost učit se od svých starších kamarádů a také překonat případnou nejistotu svých čtenářských schopností.
Skupinám dětí tvořených žáky 1. a 9. tříd, 3. a 4. tříd, 2. a 8. tříd a také 3. a 7. tříd jsme se snažili vytvořit příjemné prostředí pro sdílení čtenářských dovedností. Starší žáci se naučili být ohleduplní a mladší poslouchat a vyjadřovat své myšlenky. Věřím, že tutorské čtení na naší škole vytváří příležitost k budování vztahů mezi různými věkovými skupinami, že se dětem líbí, posiluje jejich vztah ke čtení a zlepšuje komunikaci obou skupin.
Starší žáci se stali vzory pro mladší a mladší překvapili svými výkony a touhou předvést se.
Michala Lebedová